Τετάρτη 7 Μαΐου 2014

Αλεξάνδρα Κορολόγου - Υποψήφια Δημοτικός Σύμβουλος Παλλήνης, στην Δημοτική Ενότητα Παλλήνης, με τον Συνδυασμό "Παρέμβαση για έναν άλλο Δήμο"


Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Αθήνα από γονείς με μικρασιατική καταγωγή και κατοικώ στην Κάντζα από το έτος 1994.

Πτυχιούχος της Παντείου Σχολής
(Τμ. Δημόσιας Διοίκησης) και της Νομικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών, υπηρέτησα επί 20ετία, ως ελεγκτής στο Ελεγκτικό Συνέδριο, μετά τη λήψη της άδειας δικηγορίας. Το έτος 1998 παραιτήθηκα για να επανέλθω στη δικηγορία, μέχρι σήμερα δε, ασκώ ελεύθερο επάγγελμα, ως μαχόμενη δικηγόρος.

Είμαι μητέρα δύο ενήλικων τέκνων, της εκπαιδευτικού Κορνάρου Γ. Λητούς και του Φαίδωνα, ενώ στο παρελθόν, λόγω της φύσεως της εργασίας μου ασχολήθηκα με τα κοινά, από διάφορες θέσεις και ιδιότητες. Εξ αυτού του λόγου διαθέτω μεγάλη νομική και δημοσιονομική εμπειρία.

Επειδή η σημερινή πολιτική συγκυρία δεν επιτρέπει σε κανένα να παραμένει πλέον αδρανής, ανταποκρίθηκα συνειδητά στο κάλεσμα του υποψήφιου δημάρχου Απόστολου Βολλιώτη.

Προς αποφυγήν επαναλήψεων και για την οικονομία του χρόνου αναφέρομαι ακροθιγώς στα χρονίζοντα προβλήματα της περιοχής, όπως π.χ. το γενικότερο πρόβλημα της αποχέτευσης και διαχείρισης απορριμμάτων, της βελτίωσης των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων, της ανάγκης δημιουργίας πεζοδρόμων, της προστασίας περιοχών από «δήθεν» αναπτύξεις, (Mall Καμπά, ιδιοκτησία ΔΕΗ, ένταξη περιοχών στο σχέδιο πόλης, κλπ.), της αύξησης χώρων πρασίνου κλπ., στα οποία το πρόγραμμα του συνδυασμού μας έχει ρητές και σαφείς αναφορές.

Εξάλλου το «σκοτάδι», που επικρατεί κατά διαστήματα στους δρόμους του Δήμου (εκ περιτροπής και σκοπίμως) για λόγους οικονομίας και όχι απλά επειδή δήθεν «κάηκαν οι λάμπες» (!), έχει ως άμεσο επακόλουθο την αύξηση της εγκληματικότητας και το μόνιμο φόβο κυκλοφορίας των δημοτών.

Πλην των άνω όμως, τελευταία έχει προστεθεί ένα νέο πρόβλημα στο Δήμο μας, κυρίως δε για τους δημότες του οικισμού της Κάντζας, δηλ. η «ηχορύπανση» και οι λοιπές επικίνδυνες συνέπειες από τις πτήσεις ελικοπτέρων, η οποία χρησιμοποιείται, ως «αεροδιάδρομος» από το καλοκαίρι του 2013.

Η διέλευση τους πάνω από τις κεραμοσκεπές των κατοικιών, σε πολύ χαμηλές πτήσεις (πολύ κάτω του επιτρεπόμενου ορίου των 750 μ.), επιπλέον δε ΝΥΧΘΗΜΕΡΟΝ, αν και οι νυκτερινές πτήσεις, γενικότερα, απαγορεύονται και με όσους κινδύνους συνεπάγεται αυτό.

Είναι δεδομένο, ότι προφανώς και στις λοιπές όμορες περιοχές του Δήμου λειτουργεί μη νόμιμα «αεροδιάδρομος», τουλάχιστον από διετίας και πλέον, με δρομολόγια συχνότερα από αυτά του μετρό !

Όλως απαραδέκτως, οι εμπλεκόμενες υπηρεσίες (η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ), Αστυνομία, Περιφέρεια κλπ.), ΟΥΔΟΛΩΣ ασχολήθηκαν, ΚΥΡΙΩΣ όμως η απερχόμενη Δημοτική Αρχή ΑΔΙΑΦΟΡΗΣΕ ΠΛΗΡΩΣ στην καταγγελία και τις οχλήσεις μου.

Επιπλέον τελευταία οι πτήσεις «πυκνώνουν» και πάλι λόγω θέρους, ενώ ο «αεροδιάδρομος» λειτουργεί προφανώς ΧΩΡΙΣ την προαπαιτούμενη περιβαλλοντική μελέτη ή σχετική άδεια των αρμοδίων υπηρεσιών, καθόσον από τη διενεργηθείσα από πλευράς μου έρευνα, οι εμπλεκόμενες υπηρεσίες, δηλώνουν «άγνοια» και παραπέμπουν η μία στην άλλη για πληροφόρηση !!

Αναγκαία λοιπόν είναι η συστράτευση όλων των δημοτών, ενώ είμαστε όλοι συνυπεύθυνοι για την επίλυση των προβλημάτων του Δήμου μας και η ενεργός συμμετοχή μας στην κοινή προσπάθεια.















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου