Σάββατο 3 Μαΐου 2014

Ζάχαρης Σταύρος - Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Παλλήνης, στην Δημοτική Ενότητα Γέρακα, με τον Συνδυασμό "Παρέμβαση για έναν άλλο Δήμο"



Γεννήθηκα στην Κρήτη, διαμένω στην Αθήνα από 10 ετών και τα τελευταία 13 χρόνια στο δήμο Παλλήνης-Γέρακα. Σπούδασα Ιατρική στο πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και ειδικεύθηκα στην παιδιατρική στο Νοσ. Παίδων Α. Σοφία.


Είναι η πρώτη φορά που δραστηριοποιούμαι στο επίπεδο των δημοτικών εκλογών. Είμαι άπειρος στην πολιτική του δήμου αλλά όχι στην πολιτική καθώς από 16 ετών είμαι οργανωμένος στην αριστερά και τα τελευταία χρόνια ενεργό μέλος αρχικά του Συνασπισμού και αργότερα του Σύριζα.

Οι αξίες της αριστεράς με τις οποίες γαλουχήθηκα είναι ο οδηγός μου στη ζωή μου και θα είναι οδηγός μου σε κάθε ενέργειά μου εάν με τιμήσετε με την ψήφο σας στις δημοτικές εκλογές.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου