Κυριακή 4 Μαΐου 2014

Αναστάσιος Μπουντουβάς - Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Παλλήνης, στην Δημοτική Ενότητα Παλλήνης, με τον Συνδυασμό "Παρέμβαση για έναν άλλο Δήμο"


Σύντομο Βιογραφικό σημείωμα

Γεννήθηκα στα Φιλιατρά Μεσσηνίας και κατοικώ στην Παλλήνη από το 1989. Είμαι παντρεμένος με την Σπυριδούλα Πολίτη, δασκάλα στο επάγγελμα, και έχω αποκτήσει δύο παιδιά, το Δημήτρη (γιατρός) και την Ιωάννα (αρχιτέκτων μηχανικός).


  • Σπούδασα Μαθηματικός στο Πανεπιστήμιο Αθηνών. 
  • Έχω εργαστεί στον ΟΤΕ από το 1979 ως διοικητικός υπάλληλος, απ’ όπου παραιτήθηκα το 1982 όταν διορίστηκα στη Δημόσια Εκπαίδευση.
  •  Έχω εργαστεί σαν καθηγητής σε πολλά σχολεία και τα τελευταία χρόνια υπηρετώ σε σχολεία της Παλλήνης
  •  Διετέλεσα Διευθυντής του 2ου Γυμνασίου Παλλήνης και τα τελευταία χρόνια είμαι Διευθυντής του 1ου Γενικού Λυκείου Παλλήνης.
  • Είμαι μέλος της Μαθηματικής Εταιρίας.

  •  Ήμουν επί σειρά ετών εκλεγμένο μέλος του Δ.Σ. της Ε’ ΕΛΜΕ Ανατολικής Αττικής.
  • Είμαι μέλος και διετέλεσα Πρόεδρος του Συλλόγου Μεσσηνίων Παλλήνης και γειτονικών Δήμων.
  •  Ήμουν Επικεφαλής Συνδυασμού για τη Δημαρχία του Δήμου Παλλήνης.
  •  Είμαι εκλεγμένο μέλος του Δημοτικού Συμβουλίου από το 2006.
  •  Έχω διετελέσει Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Παλλήνης.
  •  Ήμουν μέλος στα Διοικητικά Συμβούλια του Αθλητικού Οργανισμού και του ΚΑΠΗ του Δήμου Παλλήνης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου