Δευτέρα 5 Μαΐου 2014

Ευαγγελία Μπάλλα - Υποψήφια Δημοτικός Σύμβουλος Παλλήνης, στην Δημοτική Ενότητα Γέρακα, με τον Συνδυασμό "Παρέμβαση για έναν άλλο Δήμο"



Είμαι κάτοικος Γέρακα από το 2005.


 Έχω αποφοιτήσει από την Νομική Σχολή Αθηνών και εργάζομαι από το 2001 αρχικά ως έμμισθη δικηγόρος και ήδη από το 2005 ως ελεύθερη επαγγελματίας έχοντας αποκτήσει εξειδίκευση στο τομέα του δικαίου μεταφορών και της επανείσπραξης επισφαλών απαιτήσεων συνεργαζόμενη με ιδιωτική ασφαλιστική εταιρία. 

Είμαι παντρεμένη και έχω τρία παιδιά.

Στην τελική απόφαση να ασχοληθώ ενεργά με τα καίρια θέματα που απασχολούν το Δήμο μας συντέλεσε και η προσωπική εμπειρία που έχω όλα αυτά τα χρόνια από την αδιαφορία των αρμόδιων δημοτικών αρχών σε θέματα μείζονος σημασίας όπως είναι για παράδειγμα κεραίες κινητής τηλεφωνίας δίπλα στα σπίτια που κατοικούμε ή η εγκληματική παράλειψη τοποθέτησης φαναριών σε κομβικά σημεία της πόλης μας.

 Είμαι πλέον πεπεισμένη ότι είναι μάταιο να παρεμβαίνεις μόνος αν ο ίδιος ο Δήμος δεν μπορεί να αναλάβει πρωτοβουλίες σε συλλογικό επίπεδο παρέχοντας βιώσιμες λύσεις στα καθημερινά προβλήματα των κατοίκων πέρα από πολιτικές σκοπιμότητες μέσα από συνετή και ορθολογική διαχείριση των πόρων και θέτοντας προτεραιότητες όπως η ανεργία, η παιδεία, το περιβάλλον.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου