Τρίτη 29 Απριλίου 2014

Ιωάννα Κοντογιάννη - Υποψήφια Δημοτικός Σύμβουλος Παλλήνης στη Δημοτική Ενότητας Ανθούσας με τον Συνδυασμό "Παρέμβαση για έναν άλλο Δήμο"


Είμαι κάτοικος Ανθούσας από το 1986. Έχω μαθητεύσει στα σχολεία της Ανθούσας και της Παλλήνης και μεγάλωσα στις γειτονιές τους. Διατηρούσα επί 6 χρόνια μεσιτικό γραφείο στην Ανθούσα ενώ τα τελευταία 3 χρόνια δραστηριοποιούμαι ως ελεύθερος επαγγελματίας στην περιοχή. Είμαι μέλος του αθλητικού συλλόγου Παλλήνης. Από πολύ μικρή έχω αγαπήσει αυτόν τον τόπο και θέλω να τον υπηρετήσω όπως και ο πατέρας μου, όταν είχε εκλεγεί κοινοτικός σύμβουλος Ανθούσας.

Έχω σπουδάσει αισθητική στην Αθήνα και το 2004 έκανα σπουδές αγγλικής γλώσσας στην ΕλληνοΑμερικανική Ένωση. Έχω proficiency στην Αγγλική γλώσσα, certificat στην Γαλλική. Μιλάω επίσης Γερμανικά και έχω ζήσει στην Γερμανία για 3 χρόνια με τον σύζυγό μου, Αξιωματικό της Πολεμικής Αεροπορίας.


Αποφάσισα να ασχοληθώ σε μια πιο ενεργή θέση για τα κοινά, λαμβάνοντας υπόψιν τις συνθήκες που έχουν διαμορφωθεί λόγω της οικονομικής κρίσης και των κοινωνικών αλλαγών προς το χειρότερο, που αυτή προκάλεσε. Έτσι, και μέσα από μια πιο υπεύθυνη θέση θα μπορέσω να προωθήσω καινοτόμες ιδέες και να βοηθήσω στην επίλυση ανοιχτών θεμάτων σε μέτωπα που είτε προϋπήρχαν της κρίσης και οι παλαιότεροι αμελούσαν, είτε δημιουργήθηκαν μέσα από αυτήν όπως:

● επιτάχυνση διαδικασιών ένταξης στο σχέδιο πόλης
● επίλυση του αποχετευτικού προβλήματος
● τόνωση της τοπικής επιχειρηματικότητας
● ενδυνάμωση κοινωνικών δομών για ευπαθείς ομάδες
● συντήρηση υποδομών αθλητισμού, αλλά και δημιουργία νέων
● δράσεις για την αντιμετώπιση της τοπικής ανεργίας
● βελτίωση της συγκοινωνίας
● ασφαλής κυκλοφορία πεζών και ποδηλατών
● σύνδεση με το φυσικό αέριο
● διατήρηση του πράσινου, περιβαλλοντική ισορροπία και συνείδηση
● οργάνωση ενός δικτύου πυρασφάλειας, ώστε να προστατευθεί ότι απέμεινε από το περιαστικό
   δάσος της πόλης μας, αλλά και οι ζωές και οι περιουσίες των συμπολιτών μας.

Ανήκω στην γενιά των 30, μιας γενιάς της οποίας έχει υποθηκευτεί το μέλλον και το αύριο φαντάζει αβέβαιο. Επειδή, δε ρωτήθηκα ποτέ για αυτό που συνέβη και θέλοντας να παρέμβω, επιζητώντας την συμμετοχή, την αλληλεγγύη και την κοινωνική δικαιοσύνη, αποφάσισα να θέσω υποψηφιότητα, για να βάλω και εγώ ένα μικρό λιθαράκι στα μελλούμενα, έχοντας σαν όραμα μία τοπική αυτοδιοίκηση προερχόμενη από τον πολίτη για τις ανάγκες του πολίτη.

Ξέρω ότι ακούγεται δύσκολο και σίγουρα πολύ από εσάς θα με πείτε ονειροπόλα.

Εγώ όμως θα σας πω τι είπε ένας ηγέτης που θαυμάζω πραγματικά και είχα την τιμή να αποθέσω λίγα λουλούδια αυτοπροσώπως στο μνημείο του:

“It seems impossible, until it’s done – Nelson Mandela”
“Μοιάζει ακατόρθωτο, μέχρι να το πετύχεις - Νέλσον Μαντέλα”


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου