Τετάρτη 30 Απριλίου 2014

Ελισσάβετ Καλογερία - Υποψήφια Σύμβουλος Παλλήνης για τη Δημοτική Κοινότητα Παλλήνης με τον Συνδυασμό "Παρέμβαση για έναν άλλο Δήμο"



Κατοικώ στην Παλλήνη 35 χρόνια και διατηρώ 20ετή επιχείρηση (βιβλιοπωλείο) στην περιοχή μας. Είμαι παντρεμένη και έχω 3 παιδιά.

Από νεαρή ηλικία ανέπτυξα ενδιαφέρον για τα πολιτικά δρώμενα της χώρας, καθώς οι ανησυχίες της εφηβικής μου ηλικίας συνέπεσαν με την μαύρη επταετία της χούντας.

Συμμετείχα σε διάφορους πολιτιστικούς-εξωραϊστικούς συλλόγους και κινήσεις της πόλης μας και υπήρξα μέλος πολλών συλλόγων Γονέων & Κηδεμόνων όταν τα παιδιά μου ήταν μαθητές.

Δεν έπαψα ποτέ να παλεύω και να πιστεύω σε μια καλύτερη τύχη για την περιοχή μας, η οποία έχει αδικηθεί και υποβαθμιστεί από εγωκεντρικές, αδιάφορες και κατώτερες των περιστάσεων αυτοδιοικητικές αρχές που ηγούνταν την τελευταία 25ετία.

Είμαι λοιπόν υποψήφια δημοτική σύμβουλος για την Δ.Ε. Παλλήνης με την Παρέμβαση για έναν άλλο Δήμο, διεκδικώντας με εντιμότητα και ανατρεπτική διάθεση την ολοκληρωτική μεταμόρφωση του δήμου μας σε μια δημοκρατική αρχή που θα σέβεται τους δημότες κάθε ηλικίας και θα προσφέρει μια ανθρώπινη καθημερινότητα σε όλους μας.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου