Τρίτη 15 Απριλίου 2014

Μαρία Ζησιμοπούλου - Υποψήφια Σύμβουλος για το Τοπικό Συμβούλιο Γέρακα με τον Συνδυασμό "Παρέμβαση για έναν άλλο Δήμο"

Γεννήθηκα και μεγάλωσα στη Χίο. Το 1976 εγκαταστάθηκα στην Αθήνα όπου και τελείωσα το λύκειο. Φοίτησα στο Ελληνικό Ωδείο όπου σπούδασα Ωδική, Σολφέζ και Πιάνο.

 Από το 1978 μέχρι και το 2001 εργάστηκα στο δημόσιο τομέα σαν Διοικητικός Υπάλληλος. 

Από το 1993 είμαι μέλος σε πολυφωνικά χορωδιακά σχήματα και έχω εμφανιστεί σε μουσικές εκπομπές είτε ως μέλος χορωδίας είτε μεμονωμένα. Γράφω στίχους και ποιήματα σε έμμετρο και ελεύθερο στίχο. 

Από το 1981 είμαι παντρεμένη και έχω αποκτήσει δύο παιδιά, τον Κωνσταντίνο και την Πολυτίμη. 


Το 1999 εγκαταστάθηκα στο Γέρακα όπου και ζω μέχρι σήμερα. 

Δραστηριοποιούμαι στο σύλλογο γυναικών Εργάνη στα τμήματα χορωδίας, χορού και παραδοσιακού τραγουδιού του Κ.Α.Π.Η. Γέρακα.

Με ενδιαφέρουν κοινωνικά και οικολογικά θέματα. Στο πλαίσιο των οικολογικών μου ανησυχιών θα επιθυμούσα την δημιουργία δομών εκμετάλλευσης των ανακυκλούμενων απορριμάτων από το δήμο και όχι από κάποιον ιδιώτη, έτσι ώστε ο δήμος να έχει και επιπρόσθετους πόρους που να μπορούν να διατεθούν σε άλλους κοινωφελείς σκοπούς. Επιπροσθέτως θα επιθυμούσα την αντιμετώπιση του οξέως προβλήματος των αδέσποτων ζώων με γνώμονα τη διάσωση και περίθαλψή τους από τη μία και τη βελτίωση των ζωών των δημοτών από την άλλη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου