Τρίτη 8 Απριλίου 2014

Αναστασία Χρηστίδη - Υποψήφια Δημοτικός Σύμβουλος Παλλήνης με τον Συνδυασμό "Παρέμβαση για έναν άλλο Δήμο"

Έχω γεννηθεί στην Λαμία Φθιώτιδας το 1961. Έζησα στην Άμφισσα Φωκίδας έως το 1974. Τελείωσα το Λύκειο στην Αθήνα και στη συνέχεια σπούδασα Διοίκηση Επιχειρήσεων στην Ανωτάτη Βιομηχανική Σχολή Πειραιά.

Στον Γέρακα (Γαργηττός) κατοικώ από το 1996 με την οικογένεια μου.
Εργάζομαι  ανελλιπώς από το 1986 στον ιδιωτικό τομέα σε μεγάλες Πολυεθνικές  Εταιρείες.

Οι αριστερές  καταβολές μου από την αντιστασιακή δράση των γονιών μου στην κατοχή, με οδήγησαν να ασχοληθώ στα φοιτητικά μου χρόνια, με τα πολιτικά δρώμενα από την πλευρά της Αριστεράς.
Η σημερινή οικονομική και πολιτική κατάσταση με ωθεί  να συμμετέχω στον αγώνα για έναν διαφορετικό Δήμο.
Η Παρέμβαση για έναν άλλο Δήμο επιδιώκει  να εξυψώσει το ατομικό σε συλλογικό,
το τοπικό σε εθνικό, το Ελληνικό σε Ευρωπαϊκό.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου