Τρίτη 8 Απριλίου 2014

Κατερίνα Παπαχρήστου - Κωστάρη - Υποψήφια Δημοτικός Σύμβουλος Παλλήνης με τον Συνδυασμό "Παρέμβαση για έναν άλλο Δήμο"

Είμαι Εκπαιδευτικός-Γεωπόνος. Γεννήθηκα στη Νέα Ζηλανδία, έχω καταγωγή από την Ήπειρο, μεγάλωσα και σπούδασα στην Αθήνα και από το 1998 είμαι κάτοικος και δημότης του Δήμου Γέρακα νυν Δήμου Παλλήνης. 

Είμαι παντρεμένη με τον Α.Κωσταρή και μητέρα τεσσάρων παιδιών. Μιας κόρης τελειόφοιτης της Αρχιτεκτονικής Σχολής του Ε.Μ.Π. και τριών γιών, ο μεγαλύτερος φοιτητής της Σχολής Επιστημών και Τεχνολογίας της Πληροφορίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, ο δεύτερος μαθητής της Β΄Λυκείου και ο μικρότερος μαθητής της έκτης τάξης του Δημοτικού.

            Από το 2008 έχω οργανική θέση  στο 1ο ΓΕΛ Γέρακα και διδάσκω τα μαθήματα της Τεχνολογίας, της Βιολογίας και της Ερευνητικής Εργασίας (project) του Γενικού Λυκείου. Παράλληλα οργάνωσα στο χώρο του σχολείου μαζί με τους μαθητές μας Θεατρική Ομάδα, Περιβαλλοντική Ομάδα και Ομάδα Αγωγής Υγείας προσπαθώντας με επιτυχία να δώσω δημιουργική διέξοδο στα συσσωρευμένα προβλήματα της μαθητικής νεολαίας.


            Είμαι  κάτοχος proficiency με άδεια διδασκαλίας της Αγγλικής Γλώσσας. Έχω πιστοποίηση Δεξιοτήτων και Γνώσεων στις Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών και έχω παρακολουθήσει επιμορφωτικά σεμινάρια για τη μεθοδολογία της διδασκαλίας, τη χρήση νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση και ποικίλων  διδακτικών προσεγγίσεων στη μάθηση.
Τέλος, έχω παρακολουθήσει ειδικά σεμινάρια για τη: «Διαμεσολάβηση»  - αντιμετώπιση της Ενδοσχολικής βίας,  «Πρώτων Βοηθειών» και «Οργάνωσης Προγραμμάτων Αναδάσωσης και Δημιουργίας Ζωνών Πρασίνου».

Η ίδια και η οικογένεια μου είμαστε «Νονοί της Unicef» και υποστηρικτές της «GREENPEACE».

Όλοι αντιμετωπίζουμε δυσκολίες εξαιτίας των καταστροφικών πολιτικών που ακολουθούνται σε όλα τα επίπεδα (κυβερνητικό- δημοτικό- περιφερειακό)
Πιστεύω λοιπόν, ότι δεν αρκεί μόνο η υπεύθυνη στάση και η ανάπτυξη πρωτοβουλιών στο χώρο εργασίας μας και στην οικογένεια μας, αλλά θα πρέπει όλοι μας να ενεργοποιηθούμε και να διεκδικήσουμε από κοινού αυτά που ανήκουν σε μας και τα παιδιά μας.

 Πρέπει επιτέλους να διώξουμε κυριολεκτικά και μεταφορικά, όλους τους επαγγελματίες πολιτικούς και τα συμφέροντα που αυτοί εξυπηρετούν σε τοπικό και προσωπικό επίπεδο.

Με τη συμμετοχή μου στις Δημοτικές εκλογές, θέλω να βοηθήσω και να διεκδικήσω μαζί με σας ένα Δήμο που θα είναι στην υπηρεσία των δημοτών του και ειδικά της νεολαίας που αποτελεί το μέλλον του τόπου μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου