Σάββατο 26 Απριλίου 2014

Λουκάς Παρασκευάς - Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Παλλήνης στην Δημοτική Ενότητα Ανθούσας με τον Συνδυασμό "Παρέμβαση για έναν άλλο Δήμο"

Ονομάζομαι Λουκάς ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ.
Γεννήθηκα στον Αγιο Λουκά Αλιβερίου το 1955. Ο πατέρας μου ήταν εργάτης στα λιγνιτωρυχεία της περιοχής. Μετά το λύκειο ήρθα στην Αθήνα. Εντάχθηκα στο αριστερό νεολαιίστικο κίνημα. Κάνοντας διάφορες δουλειές για να επιβιώσω, βρέθηκα σε τυπογραφείο και για πάνω από 30 χρόνια ήμουν τυπογράφος, ενταγμένος στο σωματείο μου.
 Το 2011, μετά από 22 χρόνια δουλειάς σε μεγάλο τυπογραφείο , απολύθηκα για να αυξηθούν παραπάνω τα κέρδη της ήδη ανθηρής εταιρείας. Ετσι είμαι άνεργος τα τελευταία 2,5 χρόνια, και βέβαια όχι αρκετά «γέρος» για να συνταξιοδοτηθώ.
Βιώνοντας λοιπόν αυτή την κρίση και μέσα από την προσωπική μου εμπειρία θεωρώ πως πρέπει να παλέψουμε όλοι για μια άλλη ζωή όπου το κέντρο θα είναι ο άνθρωπος και οι πραγματικές αξίες, όχι το κέρδος.
Ο δήμος μας δεν είναι παρά μια μικρογραφία της κοινωνίας. Η συμμετοχή μου στο ψηφοδέλτιο της ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΑΛΛΟ ΔΗΜΟ με τον Αποστόλη Βολιώτη δείχνει την διάθεσή μου να συμμετάσχω σε μια τέτοια αλλαγή, για ένα Δήμο Παλλήνης Δημοκρατικό, Συμμετοχικό, Αλληλέγγυο μακριά από προσωποκρατία και ρουσφέτια, έργα βιτρίνας και ρεμούλας, υποσχέσεις και ψέματα.
Για ένα Δήμο που θα τιμά και θα σέβεται τους δημότες του, και θα φροντίζει ΕΞΙΣΟΥ τις τρεις περιοχές που τον απαρτίζουν, μακριά από τοπικισμούς και με μοναδικό κριτήριο τις πραγματικές ανάγκες της κάθε περιοχής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου