Δευτέρα 28 Απριλίου 2014

Αγνή Γαλάνη-Στασινού ─ Υποψήφια Δημοτικός Σύμβουλος Παλλήνης στην Δημοτική Ενότητα Παλλήνης, με τον Συνδυασμό "Παρέμβαση για έναν άλλο Δήμο"


Καθηγήτρια Νοσηλευτικής Μ.Sc. Δημόσιας Υγείας

Γεννήθηκα στο Αθαμάνιο Άρτας όπου και έζησα μέχρι την αποφοίτηση μου από το Λύκειο στα 18 μου χρόνια. Κατοικώ στο δήμο Παλλήνης από το 1989 μέχρι σήμερα. Είμαι διπλωματούχος της ανώτερης Σχολής Αδελφών Νοσοκόμων του Γενικού Νοσοκομείου Αθηνών. Συνέχισα τις σπουδές μου στη Σχολή Εκπαιδευτικών Λειτουργών Επαγγελματικής και Τεχνικής εκπαίδευσης (Σ.Ε.Λ.Ε.Τ.Ε.) και τις ολοκλήρωσα το 1994 με βαθμό Άριστα. 



Είμαι παντρεμένη με τον Λάμπρο Γαλάνη, συνταξιούχο καθηγητή Λυκειάρχη του 1ου Γενικού Λυκείου Παλλήνης, Σύμβουλο Εκπαίδευσης και Προϊστάμενο Μέσης Εκπαίδευσης στην Ανατολική Αττική και έχω 2 παιδιά. 

Έχω εργαστεί από το 1981 μέχρι σήμερα τόσο στον τομέα της Υγείας όσο και στον ευρύτερο χώρο της Εκπαίδευσης και έχω αποκτήσει σημαντική εμπειρία και στους δυο αυτούς χώρους.

 Πιο συγκεκριμένα έχω ολοκληρώσει τις μεταπτυχιακές μου σπουδές στην «Εφηρμοσμένη Δημόσια Υγεία» στην Εθνική Σχολή Δημόσιας Υγείας με βαθμό Άριστα. 

Έχω εργαστεί επί 16 χρόνια ως υπεύθυνη ειδικευμένη νοσηλεύτρια στο Κέντρο Αιμοδοσίας του Γενικού Νοσοκομείου Χαλκίδας, στο Κέντρο Αιμοδοσίας του Περιφερειακού Γενικού Νοσοκομείου Αθήνας «Γ. Γεννηματάς» και στην Αγγειοχειρουργική Κλινική του Περιφερειακού Γ.Ν.Α. «Γ. Γεννηματάς».

Στον εκπαιδευτικό χώρο εργάζομαι από το 1997 μέχρι σήμερα τόσο στη Δημόσια όσο και στην Ιδιωτική Εκπαίδευση. Έχω ασχοληθεί ιδιαίτερα με την Αγωγή Υγείας στους μαθητές Λυκείου ως καθηγήτρια Νοσηλευτικής στα ΕΠ.Α.Λ αλλά και σε ιδιωτικά Ι.Ε.Κ. 

Έχοντας ζήσει στο Μόναχο Γερμανίας επί 5 χρόνια, έχω αναπτύξει σημαντική δραστηριότητα σε πολιτισμικά και κοινωνικά θέματα που αφορούν την ένταξη ελλήνων μεταναστών στη Γερμανική κοινότητα.

Από τα πρώτα φοιτητικά μου χρόνια, είμαι ευαισθητοποιημένη σε θέματα κοινωνικής πολιτικής και έχω συμμετάσχει ενεργά τα τελευταία χρόνια ως υποψήφια με την ενότητα αριστερών καθηγητών (Ε ΕΛΜΕ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ).

Θέλησα να συμμετάσχω στο συνδυασμό «Παρέμβαση για έναν άλλο Δήμο» στο πλευρό του υποψήφιου δημάρχου Απόστολου Βολιώτη, καθώς πιστεύω ότι η πολιτική ενεργοποίηση και συμμετοχή είναι κάτι παραπάνω από σημαντική στις δύσκολες εποχές που ζούμε. Οι βάρβαρες μνημονιακές πολιτικές έχουν οδηγήσει όλους μας και ιδιαίτερα τους νέους στην απογοήτευση, στην απόγνωση, στο πλήρες αδιέξοδο. Οι πρόσφατες απολύσεις υπαλλήλων των Ο.Τ.Α. και των εκπαιδευτικών καταδεικνύουν ότι οι ανάγκη για αλλαγή σήμερα είναι επιτακτική.
Τάσσομαι ενεργά στο πλευρό των νέων της πόλης μας και υποστηρίζω θερμά τη δημιουργία ενός πυρήνα αλληλεγγύης των νέων γιατί οι νέοι είναι το μέλλον του τόπου μας. Το απαρχαιωμένο μοντέλο των καλλικρατικών δήμων απομακρύνει τους νέους από την ενεργό συμμετοχή στους στα κοινά και δεν τους δίνει κίνητρα για δράση.

Εδώ και τώρα, χρειάζεται παρέμβαση για έναν άλλο δήμο με έμφαση στους νέους, στα προβλήματά τους, στην αντιμετώπιση της ανεργίας που βιώνουν καθημερινά. Ελπίδα μας, ένας νέος δήμος που θα επαναφέρει σε όλους μας τα χαμένα χαμόγελα που μας αξίζουν!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου