Τετάρτη 30 Απριλίου 2014

Ελένη Στεφοπούλου - Υποψήφια Σύμβουλος Παλλήνης για το Τοπικό Συμβούλιο Γέρακα, με τον Συνδυασμό "Παρέμβαση για έναν άλλο Δήμο"



Βιογραφικό Σημείωμα

Γεννήθηκα και μεγάλωσα στα Γιάννενα και εκεί σπούδασα στη Φυσικομαθηματική Σχολή.

Στη συνέχεια ήρθα στην Αθήνα. Εργάστηκα ως εκπαιδευτικός στα Γρεβενά για δύο χρόνια και στη συνέχεια στην Αττική μέχρι το 2012, οπότε και συνταξιοδοτήθηκα.

Όλα αυτά τα χρόνια δραστηριοποιήθηκα σε συλλόγους γειτονιάς με παρεμβάσεις σε θέματα πολιτισμού και κοινωνικά προβλήματα.

Είμαι κάτοικος του Γέρακα από το 2000. Είμαι παντρεμένη και έχω δύο παιδιά τον Κυριάκο και τη Βικτώρια που είναι φοιτητές.

Τα τελευταία δέκα χρόνια της εκπαιδευτικής μου ζωής δίδαξα στα γυμνάσια της πόλης μας.

Κύριο μέλημά μου ήταν να καλλιεργήσω στους μαθητές μου την αγάπη για τη μάθηση και το πνεύμα της αλληλεγγύης και της συλλογικότητας.

Δούλεψα με τα παιδιά σε δράσεις που αφορούν τον πολιτισμό, το περιβάλλον και τα τοπικά προβλήματα. Επιδίωξή μου ήταν να ευαισθητοποιηθούν οι νέοι άνθρωποι, να μάθουν να δουλεύουν συλλογικά και να είναι ενεργοί πολίτες.

Σήμερα, με γνώμονα τις ίδιες αρχές και τη θέληση να συνεχίσω να προσφέρω μέσα από δράσεις αλληλεγγύης, συμμετέχω στο ψηφοδέλτιο της «Παρέμβασης για έναν άλλο Δήμο».
Η συμμετοχή στο συγκεκριμένο ψηφοδέλτιο σημαίνει για όλους εμάς τους υποψήφιους τη συνέχιση της κοινωνικής μας δράσης από πιο υπεύθυνες θέσεις και με μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα.


Εμείς για την πόλη μας… 


και η πόλη για μας 
Όταν εμείς οι κάτοικοι αποφασίσουμε να συμβάλουμε στην αρμονική διαβίωση στην πόλη μας, με την ενεργή συμμετοχή στο έργο του δημοτικού συμβουλίου, τότε θα έχουμε και τα καλύτερα αποτελέσματα.

Γιατί όταν όλοι εμείς που ζούμε σ΄αυτό τον τόπο και βιώνουμε τα προβλήματα και τις ελλείψεις, έχουμε τη δυνατότητα να δρούμε και να ελέγχουμε το δημοτικό έργο, τότε θα είμαστε οι καλύτεροι αρωγοί της Δημοτικής αρχής στη δύσκολη προσπάθειά της, σε πολύ δύσκολες συνθήκες.

Αυτή τη δυνατότητα μας τη δίνει ο συνδυασμός «Παρέμβαση για έναν άλλο Δήμο».

Ας του δώσουμε λοιπόν την ευκαιρία για μια άλλη αντίληψη διοίκησης, με κοινωνικό πρόσωπο, δίπλα και όχι απέναντι στους πολίτες.

ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΑΣ

ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου