Κυριακή 13 Απριλίου 2014

Κωνσταντίνος Γιώτας - Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Παλλήνης με τον Συνδυασμό "Παρέμβαση για έναν άλλο Δήμο"

Γεννήθηκα στο Χολαργό το 1982, όπου και έζησα μέχρι το 1999 όταν και έγινα δημότης Γέρακα μέχρι και σήμερα.
Από μικρός ασχολήθηκα με τον αθλητισμό και τη μουσική.  Έχω κάνει σπουδές πιάνου και θεωρητικών της μουσικής και έχω εμφανιστεί  σε μικρές σκηνές παίζοντας κιθάρα και τραγουδώντας με διάφορες μπάντες.
 Έχω πανεπιστημιακό τίτλο από το πανεπιστήμιο του Solent στην Αγγλία σε σχέση με τη μουσική βιομηχανία (Popular and Record Production), και τα τελευταία χρόνια συμμετείχα σε πρόγραμμα Μουσικοθεραπείας με εφαρμογές σε παιδιά και ενήλικες με προβλήματα κινητικά, μαθησιακών δυσκολιών και με σύνδρομα Αυτισμού Asperger και Down.


Δυστυχώς δεν έχω καταφέρει να βρω εργασία που να άπτεται των μουσικών και λοιπών σπουδών μου και επομένως  εργάζομαι σε χώρους εκτός του τομέα της μουσικής.
 Με απασχολούν κοινωνικά και ανθρωπιστικά θέματα, όπως οτιδήποτε έχει να κάνει με την επιβίωση περιθωριοποιημένων ομάδων. Με ενοχλεί ο όρος Φιλανθρωπία ο οποίος δεν δίνει τη δυνατότητα στα μέλη των ομάδων αυτών να διατηρήσουν την αξιοπρέπειά τους και επομένως να ενσωματωθούν ενεργά και ισότιμα στην υπόλοιπη κοινωνία. Πιστεύω ότι η ανεργία σαν κατάσταση έχει ψυχολογικές επιπτώσεις για πολλούς συμπολίτες μας και συνιστά ακύρωση της προσωπικότητας πέραν του προβλήματος της επιβίωσης που είναι αδιαμφισβήτητο.
Θεωρώ την ατομική πρωτοβουλία σε τοπικό επίπεδο τον μοναδικό τρόπο παρέμβασης και βελτίωσης των συνθηκών ζωής και αυτό αποτέλεσε το βασικό έναυσμα στην απόφασή μου να ασχοληθώ με τα κοινά συμμετέχοντας στην συγκεκριμένη κίνηση πολιτών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου